Sedackk tayt ve eşofman altı beni çok rahatsız etmişti dikişler oluyor ve çamaşır bile giyinmek istemiyorsun bişey olduğundan değil ama kenarını köşesini kesecek gibi hissediyorsun ben gündüzleri penye gecelik giyinmiştim akşam babam kayınbabam geldiğinde ise bol pijama altları giyinmiştim çok rahat ettim