Aselkus şöyle söyleyeyim insan bazen yemek yiyebildiğine şükür etmeli bebeğiniz sağlıklı ise istersen 50 kilo al veriliyor bir şekilde,bakın ben boğazımdan rahatsızım hiçbir şekilde katı beslenemiyorum yemeklerin tadını unuttum aşırı kilo kaybettim kan değerlerim sürekli düşük en son 2 hafta önce doktorum bu kan değeriyle doğuma giremezsin dedi🥲e bebekteki 6 aylık bebek mamalarıyla çorba ve bebek bisküvisinden yapılmış mamayla çok şükür 32+4 lere geldik o yüzden size başta öyle yazdım yiyebildiğinize şükür edin biraz dikkat edersiniz olur biter çok takılmayın anne olucaz her şeyin üstesinden geliriz💖💖💖💖💖