Anne1__ kardelenlii hamileliğimde hiç gitmedim ama normal hastalıkta vs giderdim çok temiz ve çok güzel ilgileniliyor ben çok beğenmiştim yani normal insana böyleyse hamileye güzel ilgi vardır diye düşünüyorum☺️