Sınırda şekerim fakat 3-4 haftadır diyet şeklinde besleniyorum. Hamur işi ,şeker,paketli gıdalar, hazır yemekler, patates ,pirinç gibi yiyecekleri tüketmiyorum. En azından çalışıyorum diyelim. Sizde yemenize dikkat ederseniz düşebilir. Takibi yapın bir hafta kadar. 36. Haftadayım sabah akşm şeker takibi yapıyorum