Merveser41 bende kizima 2021 senesinde 90 tl ile başlamıştım muayene ücreti dogum yaptığım da bir 120 tl idi. Yani aşırı fark olmamisti. Şimdi enflasyon o kadar cok hızlı yükseliyor ki durumlar felakete doğru gidiyor yani…
Kızıma 3 bine bagi marka bebek arabası almıştım gecen ogluma bikac bisey aldım e bebekten 3 bine aldım bikav seyi
Yazık valla tl , tl olali bu kadar değersizlesmedii