orkide123p3t Progestan gece 2 tane atıyordum fitil çok yorgundum unutmuşum bişey olur mu Bi de dönerken sol kasığım öyle acıdı ki şuan aşırı bozuk moralim napıcam bilmiyorum sabah hemen attım 2 fitil
bytr66 orkide123p3t hamilemisin canim ben catlatma ignemin 11. günü testlerim negatif oldu acaba ignemin etkisi 14. gunmu bitecek banada fitil verdi progestan neden veriyorki
27r1907 orkide123p3t günde 3 kez kullanıyorum bazen iki kullanıyorum unutuyorum uzun süredir kullanıyorum bisey olacağını zannetmiyorum ama yinede aksatmadan kullanmak gerek
orkide123p3t bytr66 hamileyim canım tüp bebekte progestan hormonu yükselmesi tedaviye destek olma amaçlı veriyor doktorlar da benimki farklı normal gebelik önceki gebeliğim sonlanmıstı o yüzden bana düşük onleyici olarak verdi