merhabalar 29+4teyim ilk gebeliğim o yüzden hakim değilim yaklaşık 1 hafta 10 gündür asiri hareket hissediyorum uyanık olduğum tüm gün boyunca hareketleri devam ediyor sayılır ve kuvvetli beni sarsiyor bazen. tam kaburgamın altında ayakları bar elleyince hissedebiliyorum durttugum zaman da sağlam tekmeler yiyorum karnımın 4 yanında surekli hareket var normal mi merak ediyorum