nur__a Sibel_72 Doktorunuz bununla ilgili bir şey dedi mi? Benim de bebeğimin suyu az. Görenler bana da dua ederse çok mutlu olurum 🙏🏻
ayseaaksoy Sibel_72 bende bugün 36+5 oldum 🥹 dualarımız sizinle sağ salim kavuşun inşallah, korkmayın Rabbim büyük size bağışlasın 💖
Sibel_72 nur__a acil yatış +sezeryan dedi istemedim sezeryan suan memeleketime gidiyorum orda başka bir doktora daha gözükeceğim çok korkuyorum 😦 size bişi demediler mi
nur__a Sibel_72 Uzunca yazıp paylaştığım bir gönderim var profilime girip okursanız ben de aynısını yaşadım o yüzden sordum. Dün bütün gün doktor gezdim. Kesinlikle başka doktorlardan da yorum almalıyız.
Denizinci Sibel_72 Allah yardımcınız olsun, inşallah sağsalim alırsınız yavrunuzu kucAğınıza . Ben sadece biraz riskli buldum bu kararınızı. Çok vakit kaybetmeden başka bir doktordan da mı fikir alsanız acaba ?
4207smyy_-_ Allah ikinize de yardım etsin bu yolda olan herkese sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin Aminn.
Sibel_72 Denizinci zaten başka doktor için yola çıktık maalesef ilçede yaşıyorum en yakın şehir 4 saat uzakta başka hastane özel yok