Busraaay Merhaba, Tokat Gop Üniversitesi hastanesi ve Medical’in güncel doğum fiyatlarını bizzat bilen varsa yazabilir mi? Kafa karışıklığı olmaması adına şunu duydum bunu duydum değil de hastaneye ya da doktoruna soran birileri yazsın lütfen🙏
Mrveem Busraaay canım 17 bin felan olmuş üniversite bende gdiyordum doktor doğumuna girmesini istiyorsan 17.18 bin olmuş geçen hafta sorduğum da 5.6 demişti doktor bu hafta zam gelmiş
rainss Busraaay dün gittim giriş katta birim amirliği var oraya soruluyormuş ilk çocuk mu diye sordular evet dedim normal doğum 17 bin lira asistan girerse ücretsiz kendi doktorunuz girerse ücretli, sezaryen doğum 3 bin 500 lira dediler neden normal doğum daha pahalı diye sorduğumda zamansız geliyorlar o yüzden dedi
Busraaay Mrveem benim bugün kontrolüm vardı doktorum Zeki bey ve normal doğum istiyorum bizzat sordum doğuma giriyo musunuz diye tabi giriyorum dedi ücretler konusunda bir ücret vermezsiniz uçuk rakamlardan bahsediliyor ama gerek yok dedi
Mrveem Busraaay ben sorduğumda normal doğuma girmenizi istiyorum dedim girmek için ücret alıyorum dedi ne zaman bebek geleceği belli olmadığı için gece gündüz 3 haftalar öncesi 5 demişti şimdi 17 olmuş diyorlar.
Mrveem Busraaay ama ben telefondan 17 bin duyunca aramıştık üniversiteyi daha gidip sormadım yüzüne Karşı 17 bin mi alacaksınız diye belki kendisi o kadar almayacak.
Busraaay Mrveem olabilir bilemiyorum inanın ki çok yoğun olduğu için uzun süre konuşmadık ben 17 bin falan duydum dedim reddeder şekilde kafasını salladı sadece daha bir şey sormadım