İkimiz de kabızız neden bu şekilde oluyor bilmiyorum 1 aylık olduk doğum yapalı oda kabız bende ve sürekli olarak 4 günde bir 5 günde bir çıkıyorum. Hamilelikten beri bu şekildeyim deprem zamanı 15 gün yapamadım hatta
kızım 2 gün sürüyor ona zeytinyağı ve damla veriyorum zorda olsa çıkarıyor ama çok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor bunun için doktora gitmelimiyim
Başına bu şekilde gelen ler bilgilerini paylaşabilirlermi