Sevgi-2205 38 haftaliğim bebek dün geceden beri kendini çok sertleştiriyor ve sancım oluyor neden öyle acaba
Sdslnby Sertleşme harici bi ağrı mı, bende aynısını yaşıyorum akşamları mengeneyle karnımı sıkıyolar gibi hissediyorum.37. Haftadayım bende
Sdslnby Doktorum bu sertleşmelerin doğum için hazırlık olduğunu normal olduğunu söylemişti. Ama tabi sıklığı nedir sizin bilmiyorum daha iyi bilen biri varsa bende merak ettim.