Dilara9889 Kızlar merhaba Adetime 9 gün var tahmini bazen 1,2 gün oynuyor kasıklarımda ağrı var bu ay hiç korunmadık erken gebelik yapsam sonuç alabilir miyim hangi test güvenilir ?
Caglali Dilara9889 daha çok erken adete 1-2 gün kala veya adet geçtikten sonra yaparsan daha iyi olur senin için
FKRKS29 Dilara9889 bencede bekleyin biraz daha hayal kırıklıligi oluyo bendede belirtliler var uyku hali kasık agrilari gaz falan hadi 8 gün kala yapayım dedim negatif dayanamadım bugün 5 gün kala var tamda adet tarihinde Emin değilim dusukten sinra ilk adetti 2. Nasıl olur tam emin değilim ama tahmini işte bugün yaptığımda negatif çıktı ama bilmiyorum pskoljik mi hala var gibi hissediyom böyle olup negatif görünce çok daha uzuluyo insan ama dayanamiyoda🤦♀️
ElaEge Bence yapma ben adetime 9 gün kala yapmıştım negatifti gecikmesini bekledim gecikmenin 1. Günü gördüm çift çizgiyi düşünmemeye çalış negatif göreceğini biliyorsun çünkü zamanı değil boşa üzülürsün
Evrmmm Ben adetim gecikmeden test yaptmm silik çıktıı acile kan verdim yüksek çıktııı bendede bulantı bel ağrısı sürekli uyku hali olmuştuu