Merhaba sevgili anne ve anne adayları.
4+1 bir hamişim. Bebek her 1 haftayı doldurduğunda vücudumda bir tık daha artan değişiklikleri hemen fark edebiliyorum. Bugün tam 18.haftasindan 1 gün aldı. Ve gözlerimde ciddi bir yanma durumu var
Uykusuz göz yanmasina çok benziyor ama asla uykum yok. Doktor ile görüşmem yaklaşık 1 ay sonra. Yaşadığım ülkeden dolayi ha deyince de doktora gidemiyorsun. Bu ciddi bir durumun başlangıcıdır mi yoksa olağan bir durum mu?
Şimdiden teşekkürler.
Sevgiler