Bagu Merhaba arkadaşlar dogum izni 37 haftada zorunlu diye biliyorum tabi ozamana kadar dayanabilirsek. Bu süre zarfında dogum izin ğcreti nasıl yatıyor kim tarafından iş verenmi ? Bilgisi olan varmı ve sonrasında yarım zamanlı calışma nasıl oluyor ?
Sevval0909 Bagu ben 32. Haftada ciktim dayanamadim dogum yapana kadar bi ucret yok dogum yaptiginda dogumdan onceki 8 haftayi yatiriyolarmis dogumdan sonraki 8 hafta olanida izin bitince yatiriyolarmis oyle dediler
babyy__ Bagu canım 37 ye kadar çalışırsan iş veren ama 32 de çalışmaz alırsan dogumdan sonra rapor parası devlet tarafondan yatiyor
Bagu Sevval0909 farklı oluypr herkesde biraz bazılarında her ay ücret yatmış bazışarında toplu iekilde yani iki ayda bir neye göre bu karara varılıyor anlayamadım kafam cok karışık
adatuna Herkesin brüt ücreti üzerinden yatıyor. Sizin örneğin aylık 40k brüt ücretiniz varsa bunun 3/2si yatıyor diye biliyorum
Glcngzll Bu sgk ya bağlı mesela sen sgk ya bağlıysan doğum sonrası yatıyor . Özel sağlık sigortasıysan mesela benim öyle onu şirket her ay yatırıyor ama doğum sonra toplu ödenek alamıyoruz çünkü her ay aldığımız için