Caglali Arti işaretinin altı yani sarı işaretledigim yer yer bebek olabilir mi? BOS GEBELİKTEN KORKUYORUM 15 Eylül Betam 189 du 18 Eylül Betam 474
sekerparemm Caglali merhaba canım o gün hastanede karşılaşmıştık bana iyi gibi geldi doktorun ne dedi?
myangelson Caglali kese görüldükten sonra beta bakılmaz normalde neden doktor mu beta baktı ? Beta artışı normal geldi bana 3 günde en az 99 artış olması gerekir diye düşünüyorum. Haftan daha küçük bebek 7 haftada bile gözükebilir boş gebelikten korkma canım
Cinarsaitinannesi Caglali beta guzel artmis da bu kadar düşük beta ile kese gorundu mu hep 3 binlerde görünür diyorlardı boş olup olmadığı da şuan anlaşılmaz daha cok erken
Caglali sekerparemm asistanla konuştuk doktor görmedi beni, folik aside ben sorduktan sonra başla dedi pek memnun değilim Şimdi Alladin kacara gidicem
myangelson Caglali yani arada 3 gün olduğu için hesaplamak biraz farklı ama 2 günde en az %66 artış istiyor doktorlar senin de 3 gün olduğu için en az %99 artış olması gerekir diye düşünerek hesap yaptım ona dayanarak normal gözüküyor artış.
myangelson Caglali kesede söylediğin yer bebek mi değil mi bilmiyorum. Ben keseyi 5. Haftada yolk sac 6. haftada bebeği 7. Haftada görmüştüm ama yolk da olabilir bebek de olabilir bilgim yok dediğim gibi
Eslem2112 Caglali yolka benziyor canım yani bebekte oluşacak inşallah yolk benim bildiğim ona işaretbediyor
Eslem2112 Caglali yok korkulacak bişey yok stres yapmayın bebeğinz etkilenmesin iyi düşünün iyi olsun