Cevaplarınızı okudukça mutlu oluyorum. Çünkü gitmeyecek gibi sanki hissediyorum. Hayatımda erişmediği kilolar ve boyumda kısa top gibi yuvarlanıyor gibiyim 🙈 Doğum sonrası ve aslında takibi haftaların akabinde gidiyor anladığım kadarıyla. Aceleci davranmamak lazım demekki. Sağlıkla sıhhatle büyüsün bebişleriniz