DamlaaaK Kızlar 10+1 günlük hamileyim. Çok kötüyüm. Dün acile gittim ilaç yazamam bol bol su iç dinlen dedi ama yok her yerim ağrıyor. Boğazım şiş yutkunmada bile zorlanıyorum. Burnum tıkalı. Oksapar kullanıyorum sabah akşam ıhlamur falan da içemiyorum 😢
Ceren_075 DamlaaaK Aynı şekilde dün gittim parol serum taktılar çok büyük bi salgın varmış öyle dedi bol su iç dinlen terle ve terledikten sonra üst değişimi yap ben sabah tekrar parol hap içtim ama hiç bi faydası olmadı:( ağrılarım yüzünden uyuyamıyorum bile
Pelinn22 DamlaaaK ben de yeni atlattım bol bol çorba yapıp içtim. Yoğurt çorbası, tarhana, tavuk suyu falan. Doktorum bana da ilaç vermedi. Bir tek kuşburnu çayı iç dedi. Bol c vitamini içerdiği içinmiş
Ceren_075 Ceren_075 Ve ben dün sabahı sağlık ocağına gittim antibiyotik yazdı boğazım için ama ben pek kullanma taraftarı değilim o yüzden içmedim nane limon içiyorum yada çayıma limon sıkıyorum öyle öyle geçecek inşallah
DamlaaaK Ceren_075 boğaz şişliği de başladı bu gün valla nane limonla falan geçmeyecek daha kötü olacak diye korkuyorum yaa ☹️