Yagmurben Normal doğum için illa düzenli yürüyüş, pilates, egzersiz, hurma, ahududu çayı, Meryem ana otu lazım mı ? Yani bunların hiç birini yapmadan çatır çutur da yaptım normal doğum diyen yok mu ?
Masalin_annesiii Yagmurben Meryem anayı bilmem de plates egzersiz şart ya ben çatır çatır doguramadim nasip bu doğuma insallah
daiyslove Yagmurben açılmanız olması için hareket şart ben hurma yemedim Meryem Ana otunu bilmem ama yürüyüş yaptım pilates topuyla egzersiz yaptım çok şükür normal doğum ve kolayca doğurdum inşallah sizde kolayca doğurursunuz sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın yavrunuzu 💜🌸
Yagmurben Masalin_annesiii ne bileyim ya bazı fenomenleri takip ediyorum mesela düzenli yogaya da pilatese de gittiler.. sonra izledik 1 cm bile açılma olmadı suni sancı bile verseler. Bence yürüyüşle egzersizle de alakası yok. Yani illa kolaylaştırıyordur ama olmayınca olmuyor gibi geliyor
Sinemenem Yagmurben merhaba hurma yedim olabildiğince yürümeye çalıştım hamilelik boyunca çalıştım ama sancım bile olmadı açıklıkta yok bence herkesin vücudu farklı
Baharoloji Yagmurben ben çünkü 37+5 te gelmişti ben 38 den sonra bunlara başlarım diyordum :) 3 dikişim oldu 3,5 saatte doğum yaptım 8 cm de epudural aldım suni sancıda verildi herşeyden var:)
Tugbaakcy Selma2412- epidural belden katater takılması, spinal belden iğneyle uyuşması. Epiduralde 1 saat etki var etkisi geçtikçe ilaç veriliyor. Ben epidural normal doğum yaptım bel ağrısı vs yaşamadım
Tugbaakcy Selma2412- inşallah canım takılmayın normal yapamazsın diyenlere hayırla sağlıkla kavuşun o en önemlisi