Saribakir Herkese merhaba 1 hafta önce devlet hastanesinde ikili tarama testi yaptırdım. Sonuçları 1 hafta ya da 10 güne çıkar dediler. Sonuçlar çıktığında enabıza düşüyor mu yoksa bizim tekrar doktora mı gitmemiz lazım yardımcı olabilir misiniz?
AycanUnlu25- Saribakir sonuçlar e nabiza düşmüyor canım sadece değer oranları yazıyor orada ama grafik olması gerekiyor oda sadece doktoruna düşüüyor yani tekrar gitmen gerekiyor.
Saribakir AycanUnlu25- randevu mu almak gerekiyor tekrar yoksa sekreteri bilgi verir mi acaba. Randevu almak çok sıkıntı çünkü.
Mommybabyy Saribakir randevusuz giidp sonuç gösterebilirsin biraz beklersin sadece ben öyle yaptım boşluk anında girdim yanına gösterdim