Seval0sevall Kızlar doktor kimyasal dedi kanamam başladı 21.880 kanamam başladı doktor kimyasal dedi sonra betam 65.400 oldu sonra 49.03 çıktı 36.530 çıktı perşembe günü dün verdim 44.930 çıktı ?
cutecik Seval0sevall benimde böyle yükselip düşmüştü tekrar yükseldi kimyasal oldu ama bu kadar yüksek değildi değerlerim