Elitopatra25 AfBek doktor neyi bekliyor doğuma almak için 45.haftayi felanmi😂zamanın gelmiş geçiyor 😄
AfBek Elitopatra25 yurt dışında herhangi bir komplikasyon yaşanmadığı sürece (anne ve bebekte) 43. Haftaya kadar bekliyorlar :)
Emyeminee Haticetk 39+5 hala kanala girmemiş kafası nişan vs de gelmedi bekliyorum ama pek doğuracak gibi değilim😞
sahra_085 Haticetk Yarın an itibariyle 39 olacağız😬 nişanım 2 gün önce geldi, ben de hareketlerimi arttırdım. Bu hafta çatı kontrolüm var, o da ayrı gerginlik…🥺
Gonuel49 AfBek selam canım kaç haftalık hamilesin? Yurt dışında nerede kalıyorsun :) Ben Almanyadayım 40+5 günlük hamileyim. Bu bebişler niye gelmiyor ya 😒😅
nebusss Cgdem123 bende 40+5im 3 cm aciklikla eve geldim sancilarim basladi 10 dkda bir şuan sag salim kurtuluruz inşallah hepimiz
Yesimgns Bende şuan 39+1 bekliyorum kızım olucak 38+5 de hastaneye gittiğimde 1 cm açılmam vardı sancinu bekle diyorlar