14+1 haftalığız. İki güne kadar hiçbir sorunum yoktu. Pazar günü biraz fazla gezdim . Akşamına tuvalette kanama gördüm hemen acile gittim bebek de bir sıkıntı yoktu. Progestan iğne vuruldum. Sabah tekrar kan geldi. Bu sefer kendi doktoruma gittim . O da rahim ağzı ölçümün iyi olduğunu ama kese dışında bir kanama olmuş kahverengi akıntı devam eder dedi. Şimdi kahverengi olarak tuaveltlerden sonra devam ediyor. Günde üç Progestan ve haftada bir pruluton depot kullanıyorum. Kahverengiye döndüğüne göre aktif bir kanama yoktur şu an değil mi ? Başına gelen var mı 🥺