Hanımlar kızım 3 yaşına girecek yirmi gün sonra . Sağlık ocağındaki hemşireler boyunun kısa olduğunu alt sınıra çok yakın olduğunu söyledi doktora göster bi dedi. 88.5 cm boyu evet yaşıtlarının yanında kısa duruyor hatta kızımdan küçükler bile kızımın boyuna yaklaştı bunun farkındaydım ama doktora göster deyince çok moralim bozuldu . Bazı çocuklar ergenliğinde uzar belki öyle uzar dedi hemşire. doğduğundan beri hep Minyon bir çocuktu . Doktora götürsem kana mı bakacak bilgisi olan böyle bişey başına gelen var mı. Bu arada bende çok uzun değilim 1.58 boyum eşiminde 1.82