ElaEge Geçen ay başarısız olmuştum bakalım bu ay nasip yarın kan vereceğim ama içim içime sığmadı size de sormalıyım. Dün gölge gibiydi bugün ise daha koyu bir çizgi gördüm. Lütfen yorumlayın fikirlerinize ihtiyacım var https://hizliresim.com/148qnng
Silahimigetiraysel ElaEge 1 hafta önce bundan daha silik çizgiyle öğrendim kuzum gebelik var hayırlı olsun
ElaEge filizmom ayy demeyin öyle umutlanırım bir de değilsem şu şüphe insanı yoruyor çok teşekkür ederim inşallah vardır♥️
Esranur_53 Var gibi duruyor ama kimyasal gebelikte olabilir benim kimyasal gebeliğimdede test sonucum bu şekildeydi. Bence hemen kan verin beklenen adetin geciktiyse beta hcg 100 üzeri çıkarsa kimyasal değildir. Herşey gönlünce olsun😍
Kiymetcetinel Hamilelik var bende reglim 7 gün geçince yapmıştım böyle çıkmıştı kan verdim çok yeni demişlerdi 142 lerdeydi sanırım, Hayırlısı olsun inşallah 🌸💐
ElaEge Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim iki gündür test yapıp pozitif görmeme rağmen inanmıyordum sayenizde içim rahatladı yarın kan sonucumu yazıcam hayırlısıyla öğreneyim ♥️