Babyay İdrarimda eser miktarda protein gozlemlenmis ne demek bilen var mı korktum açıkçası yaşayan var mı ya da yardımcı olabilir misiniz?
Hayrisko Babyay bendede çıkmıştı 9 10haftalik hamileyken bende aşırı panik yaptım doktora gittim ama düşmüştü enfeksiyonda varsa ondan olanbikir diolar tansiyonda normalse sıkıntı olmuyor
Babyay Hayrisko inşallah öyledir bende panik yaptım tansiyonum bazen yükseliyor 13/7 ye felan ama genelde 12/7
Babyay Hayrisko evet bugün gittim sordum pek net bir yanıt alamadım tekrar idrar tahlili istedi 31+3 haftalik