Benim annem 16 yaşında abimi bir yıl sonra da beni doğurmuş . Beyaz tenli ve kuru bir cilde sahip. Karnı harita gibi. Ben baba tarafına çektim buğday tenli ve yağlı bir cilde sahibim. Riske atmayıp her duştan sonra annemin yaptığı kantoron yağı ve hindistan cevizi kullanıyorum. Şu an 31 haftaligim henüz hiç catlagim yok. Ergenlik yıllarımda da olmamıştı hiç nemlendirici kullanmadigim halde. Dogurdugum zaman yine yazacağım buraya bakalım olacak mı. İnşallah olmaz çok amin 😂🙏