37 +3 günlüğüz sızıntı şeklinde akıntım vardı doktor turnusol kağıdı ile takip etti bebekten gelmiş yatış verdi takip etmek için minicik yine geldi gece hemşire hanım şey dedi riske atmayabilir doğuma alabilir dedi 2 cm açıklığım da varmış kızlar dua edin lütfen doğuma alsın ben bu stresle korkuyla eve gidemem 🥺🥺🥺