Sersemsem Uyurken bi anda ıslaklıkla uyandım acile geldim 2 cm açılmam varmış yatış yapıldı. sancı çıkmıyor nst de. Normal doğum olacak sanıyorum. erken oldu ama sağlıkla gelir inşallah dua edin olur mu 🙏
Elfu Sersemsem Allahım bir avazda kucagına almaya nasıp etsin inşallah hiç bir sorun cıkmaz saglık lı bir şekilde cıkarsınz ikinizde
Tostosunannesi Sersemsem Sağ salim kucağına alirsin insallah canıım. Arkadasim da 1 ay once 36. Haftada doğum yapti küvezde falan kalmadi bebiş sen sadece güçlü olmaya bak ona yansıyo hersey unutma 😍 Bir avazda kurtar insallah
Sersemsem celileturk yok hiç bi belirti olmadı. Saat dokuz gibi uyuyakalmıştım bi anda uyandım altıma yaptım sandım baya ıslaktı. İç çamaşırım siyahtı kanı görmedim başta. Ped koyunca kanla karışıktı suyum
Hafizeipek Sersemsem canim haftan çok erken değil zaten hiç üzme kendini 💐 sağlıkla kucağına al bebişini 🙏 yeni nesil böyle erkenci işte 🐥
Hafizeipek Sersemsem yaz valla beklerim okuyunca ben de heyecanlandım 😂😂 33 haftalık oldum ben de okuyunca dedim arada 3 hafta var çok heyecanlı 😆😆😆
Sersemsem reinamm acile gitmeden aradık dr’u 2-3 güne anca gelir dedi sen yatışını yap sancın gelene kadar bekleyelim kontrol altında ol dedi . doktoru dinliyorum
Hsynsedefcbn Sersemsem allahim bi açmazda kurtarsın sağ sağlim kucağınıza alin inşallah. Allahım analı babalı büyütmek nasip etsin
Sersemsem Hafizeipek evet heyecanlıdır eminimama tavsiye vereyim beklenmedik anda oldu ya keşke hazırlıklı olaydım dedim. Doğum çantamı 5dakıjada hazırladım gerçi herşey hazırdı dolabında tembellik edip valize koymamıştım erken diye.