Sbel34 Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim dişim ağrıyor Dr gittim antibiyotik tedavisi sonra çekim dedi ama kadındoğum onayı istiyor hamileyken diş çekimi antibiyotik tedavisi olur mu yaşayan var mı
Ace_b42 Geçmiş olsun 💐 maalesef yaşadım ağrıdan ağlıyordum beni tedavi etmediler 30 haftadan sonraydı ama antibiyotik kullandım adı largopen 500 mg’dı çok şükür geçirdi ağrımı bi zararı da olmadı açıkçası