Öncelikle herkese merhaba.Az kanama ile hastaneye başvurdum. Vajinal muayene sonucu açılmam başlamış doktorum erken doğum riskine karşılık ilaç başladı. Haftaya kontrole çağırdı. Kanamam durursa tekrar vajinal muayene yapılır mı? Tecrübeli anneler bilgilendirirseniz çok sevinirim.