gevezeyazar1 annem hep der ki karnının üstünden dönme sırt üstü dönersen bişey olmaz. Bana ve bi küçük kardeşime hamileyken karnının üstünden hiç dönmemiş en küçüğümüze hamileyken bişey olmaz dedim döndüm diyor 14sene önce bakmamışlarda ultrasonda söylememişler yada az kalsın kaybediyorduk kül gibi doğdu ağlamadı küveze girdi diye anlatır hep