Çok pahalı ya doğum paketi de yokmuş ben güya dedim şimdi versem dogum parasını Ocak zammı vurmasa ocakta doğumum neymiş iki ay süresi varmış yani kasımda verirsem anca ama zaten yine zam gelmiş sorduğumda 13.500 normal 16.500 zorunlu sezeryandı. Şimdi sezeryan 18.500 olmuş sanırım muayeneler desen o biçim zaten 600 tl nedir ya ama