Aselikoo bende tam tersi ilk oglumda 6 ay istifra ettim bayılma oluyordu halsizlik uykusuzluk son üç ay da zorlamisti zafen cok beklemedi 37+2 dogum oldu
Ama ikinci bebekde erkek 12 haftada istifra bitti 2. Trimesterde hamile oldugumu unuttum sindi ama bel agrilarim var genel oıarak ilk hamileligimden daha rahat hamilelik geciriyprum hayurlisi bakalim