Merickaan benim dr mda erkek canım mecbur olunca yapacak bişey yok ki erkek dr un eli daha hafif oluyor ilk gebeliğimde kadına gidiyodum doğumumu da başka bi kadın dr yaptırdı ama şimdiki dr m acıtmıyor. Ve ilk bebeğimde kanamam vardı açılmam varmış ebe baktı acilde anlamamış rahim ağzında yara var dediydi açıklıkmış meğer 23.haftada doğurdum 6 gün sonra bebeğimi kaybettim maalesef