Duyguch01
Açıkçası herkesin kararı kendine ait bu konuda
Ben hayatın gelip geçici olduğunu ilk bebeğin biraz büyümesi düşüncesindeyim en güzel 3 4 yaş arası gibi geliyor 🙂 hem anlıyorlar ama daha da çok büyümemiş oluyorlar 🙂
Kimisi fazla arası olmasın bi aradan çıksın diyor ama sevgimi ilgimi de bilsin zaman hızlı geçiyor ikisini de güzelce seveyim düşüncesindeyim kızım 3 yaşına girdi 3 aylık hamileyim çok seviniyor abla olacağına ben oyuncaklarımı veririm paylaşırım sert oyuncaklar veremem canı acır kardeşimin ağlamasın diyor 🙂 bu durun beni mutlu ediyor