Birhayalimvr hayır amh bakılmadı düzenli yumurtlama ve adet görüyorum hormon testleri yumurtlama takibi vs hepsi cok güzel hicbir sorun olmadıgını söylüyor doktorlar 3. Kez klomen çatlatma ignesi kullanıyorum şuan 2 yıldır deniyoruz maalesef olmadı eşiminde sonucları iyi ama artık aşı yada tüp bebege gecsek diye düşünüyoruz bu ay inşallah rabbim nasip ederde gerek kalmaz