Suledmuule Heyecandan uyuyamıyorum.. Kesik acısından ve süt gelmemesinden korkuyorum. .. 🥲 Çift kişilik hayatın son gecesi
Blueberry0 Suledmuule sakın stres yapma süt konusunda güzel düşün, çünkü etkiliyor😀 Bende çok düşünüyorum bu konuyu çünkü göğüs ucum yok denecek kadar yok😅 İnşallah sağlıkla gelsin minik allah analı babalı büyütsün 😇
dilarakerem01 Suledmuule süt de gelir illa neyi aşılarsan kendine öyle geçer İlk günlerde su renginde geliyor sonra düzeliyor