24 ağustosta doğum yaptım,sağlık ocağındaki hemşire bu ilacı verdi 40. Gününde başla dedi fakat doktorum 21.gunde baslamami önerdi bende 23.gunde içmeye başladım ama aklım da hala sorular var sütüme bir zararı olur mu ve hamileliği kesin engeller mi çünkü ben ikinciyi şu an için düşünmüyorum ve çok korkuyorum