BirVeraAnnesi35 adalinda-35 sizin ne zaman randevunuz? Benim daha 2 haftam var benden önce gidip öğrenirseniz banada yazabilir misiniz?
BirVeraAnnesi35 adalinda-35 bugün tam 30 haftalık olduk 32 de gidicem bende ekim başı nst ye sokar büyük ihtimalle
-Aynur- BirVeraAnnesi35 @adalinda-35 33+6 yım. 2.gebeliğim 38.hafta dolunca sezeryan olucam. Tabi öncesinde bi aksilik yaşanmazsa