ilayda8 14+2 yim ve 3 gündür ciddi bir diş ağrım var. Geceleri uyutmuyor cinsten. Size de oldu mu. Dişçiye gidemiyorum da yani napıcam bilmiyorum
K-Canseven ilayda8 Benim 25. Haftada dişim çekildi. Öncesinde antibiyotik kullanmıştım. Bir doktoruna danış derim. Boşuna çekme.
KuzeyinAnnesi10 ilayda8 dişin üstüne sarımsak koyup biraz bastır iyi geliyor bi süre dursun ağzıni yakabilir ama ağrıyı hemen keser sirkeli pamuk da iyi geliyor. Karanfili yağ da bekletip 1 gece sürmekte iyi ama o kadar uzun süre dayanamazsın sarımsak koy daha iyi
defneemom ilayda8 merhaba. ben hamilelikte dişten çok çektim ve son trimesterde olduğum için hiçbirşey yapılmadı. 1 ve 3. trimesterde yapılmıyor. kesinlikle aksatmadan 2. trimester de tedavinizi yaptırmanızı öneririm
Sedakyaaa ilayda8 bana da doktorum kekik yağını sulandırıp gargara yapmamı önerdi ama sakın yutmayın düşüğe neden oluyor
Babytomss Çok geçmiş olsun. Çok iyi kesen birşey biliyorum ama doktoruna yinede danış aktarlardan kekik yağı yada karanfil yağı alıp dişinin ağrıyan yerine sür geçiyor canım . Zararı yok derlerse kullanırsın
Sedakyaaa Babytomss asla yutulmaması gerekiyor kekik yağı düşüğe neden olur ben de kullanıyorum 37.haftadayım dayanmaya çalışıyorum. Eğer diş sorununuz varsa kesinlikle 2.trimesterde hallettirin derim