Kızlar 4 eylülde kontrole gitmiştim aşılama için yumurtalarım çatlamış ve doktor 5 eylülde gel aşılama yapalım dedi gittik ve yapti ama tutmadi asilama 12. Gün yani dün adet olmaya başladım yumurtalar kendisi çatlayınca aşılama iptal ediliyomus benim doktorum iptal etmedi doktorumu değiştirmek istiyorum bursada yaşayıp doktorundan memnun olan var mı