Merhaba kızlar bugun sabah yatışım yapıldı ve 37+5 ile doğuma girdim öğlen saat 1 de aldı doktorum 1:05 te belden iğne yapıldı 1:15 te kızım doğdu inanın bana hiç korkulcak birşey yok iğne hiiç ama hiç acıtmıyor canım tatlı olmasına rağmen 3 . Doğumum keşke diğerlerinde genel yerine spinal olsaymışım dedim benm çıkmam biraz uzun sürdü çünkü tüplerimin bağlanması ayrıca rahimimde varis olması çok fazla kanamam olmasına sebep oldu o yüzden çıkmam uzun sürdü onda bile rahattım düşünün hiç ama hiç korkmayın rabbimin izniyle herşey gelip geçiyor ilk yürümemde sancılı olmadı inşallah gazımda çıkarsa daha rahat ederim 😊rabbim hepinizin doğumunu kolaylaştırsın inşallah soru sormak isteyen olursa elimden geldiğince cevaplarım 🥰