kızlar merhaba ovulasyon testi yaptım ama bu kadar az belirgin çıkması tuhaf bi durum mu yani test mi bozuk acaba şuan adetimin 8.günündeyim daha önceki testlerim vardı eşim gebelik testi sanıp çöpleri toplarken atmış bunu şuan yaptım daha önce iki kere yaptım oda adetten çıktıktan sonraki iki gün 