MelekHayrunnisaMihra 3.gebeliğim ve 38 haftadayız hala makat geliş bebeğim normal doğum niyetindeyim var mı bu durumda olanlar
aysegul- MelekHayrunnisaMihra 39+2 deyim hala dönmedi mecbur sezaryen olucam cumartesi,doktor 38 deyken daha dönmez demişti ama son gün bile dönen oluyormuş nasip
semosderler MelekHayrunnisaMihra 38 olsa iyi 39+1 halen ters ve yukarıda , gelmeye pek niyeti yok küçük hanımın 😅
Mine9166 MelekHayrunnisaMihra benim 37 de baş asagiydi 38 de ters donmus:( 39+3 te tekrar kontrole gidicem donmediyse pazartesi sezeryan diye konuştuk inşallah döner bende normal doğum istiyordum.
ortmenmom MelekHayrunnisaMihra 37+2 deyim benimki de ters dönmedi. Normal doğum çok istiyorum ama doktor sezeryan görünüyor dedi inşallah döner 🥲
semosderler aysegul- aynen benimki de hiç belli olmaz istersen sezeryan yapalım istersen de bekleyelim çünkü dönebilir dedi , 40ı bekliycez bakalım
gudmorningbeya aysegul- az önce izledim bebeği döndürmek için egzersizler var araştırmanızı öneririm hakkınızda hayırlısı olsun🌟
MelekHayrunnisaMihra semosderler bekliyorum bende. Belli bir açılma varsa tersse bile normal doğum oluyormuş evde çekeceğim sancımızı vs Rabbim kolaylık verir inşallah
MelekHayrunnisaMihra Mine9166 bikaç egzersiz var yapmamı tavsiye etti biri ters duruş koltuk desteğiyle falan. İki normalden bide bi buçuk yaşında bi bebişim daha var erken toparlanmam için normal olması daha iyi olacak inşallah kolaylıkla bebişlerimize kavuşuruz 🌸
Mine9166 Mervisagac deneyim inşallah döner ben kanala falan yerleşmiştir umuduyla gitmiştim kontrole ters döndüğünü duyunca şok oldum :(
__mom1 2 normal doğumun varsa ve bebek çok iri değilse makat normal doğum yapabilirsin aslında doktorunla görüşüp nerde doğuracaksın
MelekHayrunnisaMihra __mom1 büyük araştırma hastanesi belki yaptırabilir biz o riski almayız dedi iki dr
Mine9166 MelekHayrunnisaMihra bende deneyim benimde çene eklemim ile ilgili sıkıntım var doğumdan sonra ameliyat düşünüyorum o yüzden normal doğum çok istiyorum hayırlısı ile bebislerimize kavuşuruz.
__mom1 MelekHayrunnisaMihra büyük araştırmaya git o zaman mutlaka normal doğum şansın varken neden ameliyat olacaksın
MelekHayrunnisaMihra __mom1 ya işte bunu duymak istiyorum.. Herkes nolcak gir sezeryana diyor. Sonra diğer bebeğim ilgi bekler gelecek olan ilgi bekler düşünmeden. Kolaylık gibi anlatan bile oldu sezeryanı
__mom1 MelekHayrunnisaMihra hayır zaten daha doğum yapalı 2 sene bile olmamış büyük ihtimalle de bu doğumun çok hızlı ilerleyecek. Mutlaka görüş o hastaneyle de gidip boş yere sezaryen olma.
MelekHayrunnisaMihra __mom1 Kartal Eğitim ve araştırma devlet hastanesi en uygunu bu. Talebelerin elinde kötü işler yaşamayız inşallah