Sareee39 bana yok bebek çok çabuk büyüyor büyük beden al diyen oldu ama ben üstüne göre olsun istiyorum emanet gibi durmasın ilk gebeliğim ve bebek video görüyorum heves ediyorum bende böyle giydirecem diye😃o yüzden almaya kıyafet şöyle başladım
1 tane 5 li hastane çıkışı
0-1 ay 6 tane sıfır kol zıbın
1-3 ay 10 tane sıfır kol zıbın
1-3 ay 3 takım
1-3 ay 5 uzun kol anvelop zıbın ve 5 tane yüksek bel alt
1-3 ay 3 tane tulum (2 tane çıtçıtlı (1 ayaklı -1 tane normal)-1 tane fermuarlı ayaklı))
3-6 ay 6 tane sıfır kol zıbın
3-6 ay 3 uzun kol anvelop zıbın ve 3 yüksek bel ayaklı alt
3-6 ay 1 tane ayaklı fermuarlı tulum
0-1 ay düşünüyorum almayı son haftalara doğru boyu kilosu netleşince çünkü doğumum şubat gösteriyor