Jesca Edanursansar ben varım🤚..bugün tam 31 haftalık olduk, sezaryen doğum olacağı için günümüz belli 10 Kasım inşallah😊
Betuss7 Edanursansar 30+3 tüm ama çocuk 3 hafta önde gidiyormuş🙈 Kasım 5 doğum du şimdi kafam karıştı 😁 hesaplayamıyorum doğacağı tarihi bana göre mi ultrasona göre mi alacaklar :)
Birmelekbirbebekannesi Ben 🖐🏻 insallah tabi erken gelmezse 38. Haftada aliriz dedi doktorum suan 30+0 🤭😍
Mervisagac Edanursansar bende şuan 30+3 haftalık gebeyim yarın muayene gidecem daha bilmiyorum nezaman olacak ? Ama indirdiğm uygulamada 25 KASIM gibi görünüyor niyetim normal doğum ama kızım bana süpriz yaparsa bilemiyorum 😊😂🎀💐💃🤲🏻🦋 hayırsıyla