Minikperi 4.ye hamileyim katılmıyorum ya,çarpı 3 yani benimkilerin yaş farkı çok aslında ama hepsinin kendince zorluğu var,en büyüğü ergen kızım bu yaşalara gelince ah ah keşke küçük olsalar deniyormuş🥹ortamca erkek çocuk aşırı yaramaz yerinde durmaz laf dinlemez🫠en küçüğüm 3e yeni girdi bebek sayılır gözümde bezden memeden yeni çıktık çok inat ağlama krizleri var sürekli ve hamileyim tamamen sürpriz geldi hoşgeldi sağlıkla olsunlar da🤲🏻daha yeniyiz 13haftalık🫶