Umut_aras ya kuzum geçen gün aynı şikayetten doktora sordum hem vajen girişi kapalı gibi zorla ittiriyom canım yaniyo hem yeşil akıntı geldi elimi soka soka mikrop mu kapiorum acaba dedim ama progestan kullanlarda o akıntı oluyomus başkalarından duydum doktor demedi doktora ağızdan alsam olur mu dedim olur dedi fakat bu sefer de etkisi az olur diye korktum ağızdan alamadım sonuçta ilacı koyuyoruz ordaki doku kan damarları direk emiyo ve daha güzel etki olur diye düşünüyorum ama bilmiyorum ya ağızdan alamadım hiç