elmas8 Kızlar baby me markasının şampuanı, pişik kremi ve diğer bakım ürünlerinden kullandıklarınız oldu mu? Sizce nasıllar?
saleymom elmas8 ben pişik kremi için sadece bepanthol kullanıyorum diğerlerinden memnun kalmadım. Baby me bez kullandım memnun kalmıştım