Bende hamileliğimin ilk aylarında olmuştum çok çok kötü bir şey hijyene çok dikkat edin vee kesinlikle sirkeyi tavsiye etmiyorum daha da çok kaşındırıyo kwelleda krem kullanın ama 1 kutuyu komple sürün vücudunuza ve çarşaflarınızı her gün değişitirin daha sonra 1 hafta sonra tekrar sürün komple kremi bu süreçte de kıyafetlerinizi çarşaflarınızı 60 derece yıkayın sirkeyi evinize kullanın yerleri silin kapılarınızı filan silin çünkü ben eve eşim böyle atlattık çok şükür aylarca kurtulamicaktik yoksa en çok hijyene dikkat edin